torsdag, april 13, 2017

Jazznyt fylder 13 år!

Det tretten år siden at jeg startede denne blog. Undervejs har jeg gjort mig mange tanker om hvorfor jeg overhovedet har bloggen. 

Det er noget med formidling af dansk jazz. Det er noget med at der ikke er så mange der skriver om dansk jazz på nettet. Det er noget med at jeg er pladesamler. Det er noget med at jeg er nysgerrig. Det er noget med, at jeg vil vide det hele før alle andre. Det er noget med at jeg tænker på jazz hver eneste dag. Det er noget med at jeg møder en masse spændende mennesker. 

Så nej der er ikke en velskrevet plan. Det er lyststyret og skal ikke lave penge. Da jeg skrev mit fødselsdagsblogindlæg for 10 år siden var jeg meget optaget af hvor mange der besøgte min blog. Det er jeg for så vidt stadig. Det vigtigste for mig er dog, at der rent faktisk er nogen der læser det jeg skriver. Så til dig der har læst dette, skal der lyde en stor TAK.

Der kommer mange mange flere blogindlæg fra min side.

Billedet viser i øvrigt hvordan bloggen så ud for 10 år siden. 

Ingen kommentarer: